تلفن تماس 071-32307130

ایمیل zhaniyasoft@gmail.com

ساعت کاری 8 تا 5

یک نرم افزار قنادی و خشکبار چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

نرم افزار حسابداری و صندوق مکانیزه ژانیا نسخه رولت ویژه قنادی، شیرینی فروشی، خشکبار و خواروبار > وبلاگ ما > نرم افزار حسابداری > یک نرم افزار قنادی و خشکبار چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک نرم افزار فروش حسابداری قنادی، با در نظر گرفتن نیازهای فروشگاه‌های کوچک، بزرگ و زنجیره‌ای فروش قنادی‌ها طراحی شده است.

سامانه ای که نه تنها روند فروش و حسابداری را برای این فروشگاه ها آسان نموده است، بلکه مدیریت انبار و کنترل ورود و خروج مواد اولیه و کالاهای متنوع را به انبار کاراتر و دقیق‌تر نموده است.

 

امکان اتصال به انواع ترازوهای مختلف

یکی از ویژگی های  نرم افزار فروش و حسابداری قنادی،  امکان اتصال نرم افزار فروش و انبارداری قنادی و شیرینی پزی به انواع ترازوهای دیجیتالی همچون ترازوی صدر، ترازوی رادین، ترازوی محک,… با امکان فراخوانی فیش‌های تجمیع شده‌ی وزنی و سطری و امکان فروش به روش‌های مختلف با در نظر گرفتن نوع کالا بصورت وزنی و غیروزنی می‌باشد.

 

امکان کنترل سطوح دسترسی‌ کاربران در نرم افزار حسابداری قنادی

در نرم افزارحسابداری و انبارداری قنادی ، علاوه بر دسترسی‌های پیش فرض امکان ثبت انواع دسترسی ها، ثبت کاربران و اختصاص این دسترسی ها به کاربران وجود دارد. این دسترسی‌ها در سطوح مختلف از تعریف کالا، فروش تا چاپ فاکتور و گزارش امکان محدود نمودن دارد. ضمن تعریف این دسترسی‌ها، در این نرم افزار، امکان بررسی عملکرد کاربران و گزارش گیری از آن نیز وجود دارد.

– امکان ثبت تعداد نامحدود کاربران
– امکان ثبت دسترسی محدود به انبار
– امکان جداسازی کاربران انبار، فروش و حسابداری
– امکان گزارش‌گیری متنوع از عملکرد کاربران
– امکان ثبت پیک و ارائه گزارش از کالاهای ارسال شده

 

امکان گزارشات کامل در نرم افزار قنادی

یکی از مهم‌ترین امکانات یک نرم افزارحسابداری قنادی، کارایی بالای گزارشات موجود در آن در جهت تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و تغییر در روند فروش کالاهاست. نرم افزارقنادی رولت  نه تنها خود دارای انواع مختلف گزارشات می‌باشد، با ارائه یک پنل مدیریتی تحت وب، این امکان را به مدیران مجموعه‌ها داده است تا از هر مکانی کنترل تجارت خود را دردسترسی داشته باشند.‎‌برخی از گزارشات موجود در این سامانه:

  • انواع گزارش فروش شعب مختلف
  • انواع گزارش براساس عملکرد هر فروشنده
  • انواع گزارشات مربوط به ترازوهای فروش
  • گزارشات جداگانه‌ی حسابداری
  • گزارش فروش بر اساس هر ایستگاه فروش و فروشندگان
  • انواع گزارش انبارداری
  • انواع گزارش پورسانت فروشندگان
  • گزارشات متنوع از عملکرد کاربران در نرم افزار
  • امکان اتصال به پنل مدیریت
  • گزارش هزینه-درآمد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 18 =